Veelgestelde vragen

Wat ik wilde weten...

Reserveren?

Je kunt reserveren door een reserveringsaanvraag te sturen met het contactformulier. Daarnaast kun je natuurlijk ook e-mailen of bellen. Wij proberen je e-mail altijd binnen 4 uur te beantwoorden. 

Verwachting?

Onze B&B is ingericht met dat wat wij zelf belangrijk vinden: Een goed bed en een eigen badkamer. Verwacht daarnaast een lekker uitgebreid ontbijt en een rustige omgeving. Koffie en thee zijn de hele dag door in de algemene ruimte beschikbaar.

Ontbijt?

Ben je 's ochtends vroeg weg voor een zakelijke afspraak? Dan zetten we een ontbijt voor je klaar.
In principe wordt het ontbijt in de gemeenschappelijke ruimte geserveerd, maar bij goed weer kun je ook op het terras ontbijten.
Het ontbijt wordt doordeweeks tussen 07.00 en 09.00 uur geserveerd. In het weekend is dit van 08.00 tot 10.00 uur

Tijden?

De ontvangst is dagelijks vanaf 15.00 uur.
We vragen je 's ochtends de kamer voor 10.30 uur te verlaten. 
Kom je laat aan? Laat ons dit dan vooraf weten. 
Eerder aankomen is in principe niet mogelijk, vanwege de schoonmaak van de kamers. 

Prijzen?

De prijzen van onze kamers zijn flexibel. Dit betekent dat dezelfde kamer op 2 verschillende data een andere prijs kan hebben. Dit heeft o.a. te maken met last-minutes, feestdagen en bezetting van de kamers. De prijzen zijn all-in (dus ook incl. toeristenbelasting). 

Betalen?

Als we je reservering bevestigen ontvang je direct een betaalverzoek. Indien gewenst is het ook mogelijk om bij aankomst te betalen. Geef dit dan bij de reservering door. 

Groep?

Je wilt met meerdere mensen overnachten? In totaal kunnen in onze B&B 10 personen overnachten (waarvan 2 in een stapelbed). De kamers zijn niet onderling te verbinden, maar de algemene ruimte is altijd toegankelijk! Vraag ons of de B&B op je gewenste nacht(en) nog te boeken is!

Zakelijk?

Wil je medewerkers of gasten laten overnachten bij ons? Dat kan. Onze kamers hebben wifi, ruimte om te werken en we liggen vlakbij de snelweg. Als je meerdere nachten per week of meerdere weken aansluitend wilt reserveren, dan bieden we een speciaal tarief. Neem hiervoor telefonisch contact op. 

Huisdieren?

Wij hebben zelf een hond. Daarom zijn huisdieren in principe niet toegestaan, maar soms maken we een uitzondering. Als we dit doen voor jouw huisdier (na je aanvraag en onze goedkeuring daarop) zullen we extra schoonmaakkosten in rekening brengen.

Roken?

Onze kamers en algemene ruimte zijn rookvrij. Roken kan buiten op het terrein, zo lang de rook geen andere gasten hindert en de peuken worden opgeruimd. 

Routebeschrijving?

Onze B&B ligt aan (De) Heul in Hoeven. Als je navigatiesysteem alleen De Heul kent, voer dan De Heul 20 in. De volledig uitgeschreven routebeschrijving vindt je onder 'Contact'. Rijdt vooral door totdat je ons (witte) huis ziet met het bord van B&B op De Heul naast de oprit. De oprit met het bord ernaast is voor onze gasten. 

Openbaar Vervoer?

Je hebt geen auto en wilt toch bij ons overnachten? Geef dit dan duidelijk aan bij je aanvraag. Hoeven is per bus bereikbaar (buslijn 311, halte Sprangweg). Zowel Etten-Leur als Oudenbosch heeft een station. Indien mogelijk halen en brengen we je van/naar het station. Let wel op dat het centrum van Hoeven +/- 15 minuten lopen is. Een autohopper punt (autoverhuur) zit bij ons om de hoek. 

Parkeren?

Je auto kun je bij ons op het terrein parkeren. Het terrein is afgesloten met een poort. Bij je reservering ontvang je een unieke code hiervoor. Je kunt de auto aan de rechterzijde op het terrein parkeren. In totaal beschikken we over 6 parkeerplaatsen op eigen terrein.

Fietsenstalling?

Ook je fiets kun je bij ons stallen. Er is een ruimte gereserveerd om je fiets neer te zetten en eventueel op te laden. Zet wel altijd je fiets op slot. Eventuele diefstal van het terrein proberen we natuurlijk te voorkomen (maar kunnen we niet garanderen).

Anders nog iets?

Vragen staat vrij. Bel of e-mail ons je vraag of verzoek en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen. We horen je graag!